کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس

اولینی دیگر از کوره سازان پاسارگاد
کوره های فوق صنعتی بدون کف جی پلاس ، انقلابی شگرف در صنعت تولید زغال

جدول فنی کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس

کوره فوق صنعتی جی پلاس

  • بدون نیاز به نصب خاصی در محل تولید به دلیل آنکه کلیه قطعات روی کوره زغال جی پلاس تقریبا سوار است . بعد از گذاشتن کوره روی زمین خودتان با نصب مشعل آن هم توسط نمایندگی ایران رادیاتور ویا گرم ایران – برای کسب گارانتی مشعل ها – صورت میگیرد،میتوان تولید زغال را استارت زد.
  • قابل حمل و جابجایی مجدد حتی بعد از تولید و کار با کوره
  • ظرفیت کوره از 3 تا 18 تن
  • عایق بندی دوبل کاملا صنعتی
  • قابلیت جدا سازی عایق دوبل کوره زغال از بدنه کوره در زمان خنک شدن
  • کوره فوق صنعتی جی پلاس چند منظوره است و تخصصی برای تولید زغال لیمو و قلیان مجلسی طراحی گردیده است.
  • تضمین تولید زغال لیمو درکوره فوق صنعتی جی پلاس به صورت مکتوب همراه با جزییات تا 100% بدون ترک و شکستگی، 100% بدون خامی ،100% با گاز گیری و رطوبت گیری کامل
  • وجود باکس های استیل آلیاژی ضد حرارت جهت انتقال حرارت دهی و ذخیره حرارت و استفاده آن در زمان خاموش بودن مشعل ها
  • تخلیه اضطراری فشارشکن در فشار بالای پله کانی
  • تخلیه اضطراری فشارشکن در فشار لحظه ای (کسر از ثانیه)
  • سوپاپ اطمینان خروجی دوم در صورت گرفتگی لوله و دودکش در وسط تولید
  • دارای دو مرحله عملکرد سیستم اتومات و نیمه اتومات
  • دارای کانال کشی و لوله کشی های داخلی برای انتقال سریعتر و یکنواخت گرما حتی در لابه لای چوبها
  • دارای فیلتر دود
  • دارای فیلتر 100% بو بنا به درخواست مشتری
  • دارای سیستم سرکه گیرو بشکه سرد کن و ثابت
  • نوع سوخت گاز یا گازوئیل
  • دارای بیش از ۴۰ کشوی داخلی با وزن حدودی ۱ تن آهن آلات در طراحی توری ها
  • آسان بر کشویی داخلی

کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس که میتوان از این کوره با نام ابررسانا یاد نمود .

کلیه طراحی و تستهای عملی بسیار و ساخت تا بهره برداری کوره فوق صنعتی جی پلاس توسط شرکت پاسارگاد انجام و به ثبت رسیده و اختصاصی برای این مجموعه میباشد.

کوره زغال فوق صنعتی  جی پلاس کوره ای بدون کف است . اولین کوره زغال صنعتی در دنیا که کف ندارد ولی با این حال حرارت غیر مستقیم به صورت بدون حتی کوچکترین اختلافی از سمت چپ کوره تا سمت راست بالای کوره است و این یکی از ایده آل ترین حالات تولید زغال لیمو یا قلیان محسوب میشود . عدم وجود کف در کوره باعث شده که خداحافظی جهت حفظ و نگهداری در کوره هایی که کف دارند صورت پذیرد.

کوره فوق صنعتی جی پلاس به مانند کوره صنعتی همرفتی هیچ جداره و لایه ای ندارد.

شعله مشعل درون اتاقک چوب ولی به صورت غیر مستقیم با چوب است و کل مسیر ورودی شعله کاملا با ورق های استیل و لوله های اولین استیل در کل کوره هدایت شده است .ورق های استیل آلیاژی در این کوره بسیار گران قیمت هستند و به نقطه ذوب آنها از نقطه حرارتی ایجاد شده مشعل بسیار فراتر است و هیچ صدمه و خوردگی با وجود سال ها کار با این کوره ها صورت نخواهد پذیرفت.

فن آوری جدید سیستم حرارت مرکزی در کوره زغال فوق صنعتی  جی پلاس انحصاری و تخصصی شرکت پاسارگاد میباشد.

وجود سرتاسری کانال های انتقال حرارت در کوره زغال فوق صنعتی  جی پلاس و نوع چیدمان چوب در لابه لای این کانال ها ،موجب ایجاد حداقل زمانی انتقال حرارت در فواصل طولانی را در پی داشته باشد و به توان ورودی نیازی ندارد و فرآیند انتقال حرارت را در حین افتخار در دمایی ثابت هم انجام میدهد.

به علت عدم وجود کف کوره در کوره زغال فوق صنعتی  جی پلاس کلیه انتقال حرارت به چوب ها بسیار سریعتر و دقیق تر و یکنواخت تر صورت میگیرد و قانون انتقال حرارت تابشی هم که گزینه اول انتقال حرارت بدون اتلاف گرماییست را حکم فرما میسازد.

در کوره فوق صنعتی جی پلاس با طراحی بدون کف  آن این قابلیت وجود دارد که دیگر نیازی به انرژی خارجی در انتقال حرارت نیست. در کلیه کوره های صنعتی که کف کوره دارند ،روشن شدن مشعل های کوره و پرتاپ  شعله و اشباع حرارت در زیر کف کوره کلید انتقال حرارت میباشد ولی در کوره جی پلاس ،حتی با خاموش بودن مشعل ها ، در کوره عمل انتقال حرارت بدون کوره در مسیری که برای آن مشخص شده است انجام میگیرد.

مکانیزم های معمول و مرسوم انتقال حرارت به منظور انتقال گرما از مکان گرم تر به مکان سردتر با طراحی کوره زغال جی پلاس به کمتر از 2 ثانیه در هر نقطه از کوره خواهد رسید.این انتقال حرارتی سریع حتی بدون نیاز به  انرژی خارجی از جمله در زمان روشن بودن مشعل خواهد بود.

یعنی در زمان خاموش بودن مشعل در  off اتومات ،باز هم مسیر انتقال حرارت گرمایی درون کوره زغال جی پلاس در جریان است و انتقال گرمایی درست صورت میپذیرد. این طراحی فوق صنعتی و نوع حرارت دهی رهنمون شده و قابل کنترل ،به افتخار جز تنها کوره زغال در ایران است که مجال و اجازه ایجاد اختلاف دمای حتی 2 درجه ای را در فضای داخلی کل کوره نخواهد داد و میتوان امتیاز 100  از 100 را به کوره فوق صنعتی جی پلاس اختصاص داد.

انتقال حرارت تعریف شده با مسیر مشخص درون کوره زغال جی پلاس طوریست که انگار چوب های داخل کوره فوق صنعتی جی پلاس زنجیر وار متصل است .این اتصال زنجیره ای در کوره فوق صنعتی جی پلاس باعث شده علاوه بر استفاده از قانون ترمودینامیک که موجب تعادل گرمایی چوب های متصل به هم و پیرامون شان به دمایی یکسان شود.انتقال حرارت بین دو نقطه سرد و گرم را به بهترین و مهندسی شده ترین شکل با بیشترین بهره وری ممکن سازد.مسیر حرکتی تعیین شده میتواند مقادیر بزرگی از گرما را بدون اتلاف حرارت میان منبع گرم و سرد انتقال دهد.این نوع تایید حرارت دهی به کمک عدم وجود کف کوره در در کوره فوق صنعتی جی پلاس وجود خواهد داشت.

در کل در کوره فوق صنعتی جی پلاس ،انتقال حرارت از 3 گزینه تابشی در مقطع پایین و ترمودینامیک و همرفت در فرایند بعدی پیروی میکند.

انتقال مسیر ایجاد شده از ابتدای مشعل های کوره ،به سمت اگزوز خروجی با مسیر طولانی تر و تمرکز بالا، نسبت به سایر کوره های زغال صورت میگیرد و این امر باعث میشود انرژی گرمایی خروجی از کوره زغال جی پلاس ،دارای گرمای پایین تری از دیگر کوره های تولید زغال باشد.این بدان معناست که تا جای ممکن مولکول گرمایی ،گرمای خودرا به داخل کوره زغال انتقال داده است .

حرارت دهی به چوب ، حتی در زمان خاموش بودن مشعل ها توسط توسط منبع ذخیره حرارت در کوره تولید زغال جی پلاس کماکان ادامه دارد.

اتلاف حرارت کم به علت دو لایه بودن عایق حرارتی صنعتی –  انتقال حداکثری گرما و حرارت از مولکول گرمادیده تا مسیر اگزوز خروجی – انتقال حرارت سریع و نهایت 2 ثانیه ای از مبدا حرارت به کل کوره به صورت یکنواخت باعث میشود در کوره فوق صنعتی جی پلاس ،حداقل مصرف انرژی که یک نکته مهم محسوب میشود ،استفاده شود. حال آن انرژی مصرف شده جهت تولید گرمای کوره گاز یا گازوئیل باشد. این مصرف پایین و ثبات حرارتی در کوره باعث میشودمشعل های کوره با فاصله زمانی بسیار طولانی تر نسبت به کوره زغال کفدار روشن شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78 456 123 021